شفت بادی | گروه صنعتی موثقی

محصولات شفت بادی

شفت بادی فولادی :

شفت بادی فولادی ما در طول های بین 300 میلی متر تا 6000 میلی متر تولید می شوند. مطابق با خواسته‌های خاص مشتری، پروفیل‌ های بدنه ما از لوله مانیسمان ساخته شده است.
در حالی که اندازه بدنه استاندارد ما 3 و 4 و 6 اینچ است که تولید ویژه به صورت 1 اینچ، تا 12 اینچ ساخته شده است.بدنه شفت فولادی ما با کروم سخت و روی در برابر خوردگی و سایش پوشش داده شده است.سر شفت ما مطابق با نقشه های فنی مشتریان تولید می شود و با توجه به مناطق استفاده از فولاد مخصوص ساخته شده و در 50 – 55 hrc سخت شده است.همچنین لقمه های شفت می تواند به خواست مشتری بصورت آلومینیومی یا پلاستیکی تغییر کند . همچنین بدنه شفت نیز نسبت به سفرش مشتری می تواند از فولاد به آلومینیوم تغییر کند . که این کار باعث سبک بودن وزن شفت بادی می شود .
تمامی محصولات ما پس از انجام تست های مقاومت آب بندی و تعادل ارسال می شوند.

شفت بادی فولادی
شفت بادی آلومینیومی

شفت بادی آلومینیومی :

شفت های یادی آلومینیومی ما در طول های بین 250 میلی متر تا 6000 میلی متر تولید می شوند. در طول تا 6000 میلی متر مطابق با خواسته های خاص مشتری تولید می شود.
در حالی که اندازه بدنه استاندارد ما  3″، 4″، 6″ است که تولید ویژه به صورت 1 اینچ، تا 12 اینچ ساخته شده است.
شفت های بادی ما با روش سخت شده 100-115 hrb و اکستروژن آلومینیومی با استفاده از تکنیک فدر تولید می شوند. سختی سطح و استحکام پروفیل های آلومینیومی ما به ضخامت 25 میکرون آنودایز و پوشش لاکی در برابر خوردگی و ضربه افزایش یافته است. سر شفت هوای ما مطابق با نقشه های فنی مشتریان ما تولید می شود و با توجه به موارد استفاده از فولاد مخصوص ساخته شده و 40-55 hrc سخت شده است. خوردگی سر شفت هوا، دوام و کیفیت سطح ما با روکش کروم فسفات و روی افزایش می یابد.
تمامی محصولات ما پس از انجام تست های مقاومت آب بندی و تعادل ارسال می شوند.

فرکشنها :

این قطعات که با تکنولوژی روز دنیا توسط شرکت آرنا شفت ترکیه ساخته می شود که از طریق گروه صنعتی موثقی به نمایندگی از طرف شرکت ترکیه ای در ایران عرضه می شود این محصولات در قطر های 3 اینچ و 6 اینچ و همچنین در عرض یک سانت تا پنج سانت ارایه می شود هم چنین گروه ما ساخت شفت بادی داخلی این فرکشنها را در پروسه خود دارد .   

فرکشن
آداپتور 3 به 6

شفت بادی آداپتوری :

آداپتورهای آلومینیومی و لاستیکی عمدتا در صنایع تولید نایلون و چاپ و بسته بندی و کارتن و گونی بافی جهت تبدیل بوبین 3 به 6 اینچ مورد استفاده قرار می گیرد . لاستیک به کار رفته در این آداپتوربا سطح گیرایی بالایی که دارد  در رول های سنگین ایستایی بالایی از خود دارد از این آداپتورها می توانید در پروسه های مختلف تولید و چاپ لمینت و برش استفاده نمایید . این آداپتورها هم بصورت لاستیکی و هم آلومینیومی در گروه ما موجود می باشد .

مکانیکال چاک :

مکانیکال چاک که هم بصورت بادی وهم هیدرولیکی موجود می باشد . این محصول توسط شرکت آرنا شفت ترکیه عرضه می شود . که هم سه اینچ و نیز شش اینچ را در بر می گیرد .

چاک
تفنگی باد

تفنگی باد :

تفنگی باد برای والف های سوزنی برای تسریع در سرعت زدن باد به شفت بادی به کار می رود . که برای جلوگیری از زنگ زدن بدنه آن تماما از جنس برج تولید می شود .

شفت بادی پنلی :

شفت بادی پنلی از بدنه فولادی ساخته می شود که روی بدنه سه تکه به صورت سرتاسر آلومینیوم سوار می شود . که این آلومینیومها اجازه نمی دهند که بوبین رول بعد از پیچیده شدن مواد از حالت اولیه خود خارج شود . تا بوبین بعد از تخلیه باد به راحتی خارج شود .

شفت پنلی
لوازم شفت بادی

لوازم شفت بادی:

لوازم شفت بادی دارای قطعات مصرفی هستند که گروه ما قادر به تامین این وسایل می باشد . از جمله وسایل مصرفی عبارتند از تیوپ مرکزی در انواع سایزها انواع لقمه چه آلومینیومی چه پلاستیکی انواع سوزن باد و غیره .

شفت بادی یک و 1.5 اینچ :

شفت بادی 1 و 1.5 و 2 اینچ نیز در پروسه تولید گروه ما قرار دارد . که نسبت به وزن و طول آن بدنه این شفت بصورت فولادی یا آلومینیومی تولید می گردد

شفت بادی یک و نیم اینچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن