شفت بادی | گروه صنعتی موثقی

درباره ما

درباره ما

درباره گروه صنعتی موثقی

گروه صنعتی موثقی از سال 1390 در زمینه الکترونیک , کنترل و اتوماسیون صنعتی آغاز نمود. این گروه با اجرای موفقیت آمیز پروژه های متعدد اتوماسیون صنعتی در کارخانجات مختلف و با عرضه آخرین یافته های تکنولوژیک. در زمینه اتوماسیون صنعتی همواره توانسته است به عنوان اراِیه دهنده راه حل های اتوماسیون صنعتی شرکتی پیشرو و متقدم باشد.

ازسال 1390 باتوجه نیاز صنایع چاپ وبسته بندی به تکنولوژی اتوماسیون این شرکت فعالیت دراین شاخه را به سرفصل کارهای خود افزود و تاکنون موفق به اجرای چندین پروژه مهم در کارخانجات چاپ وتولید فیلم شده است . گروه صنعتی موثقی در سال 1390 باتوجه به نیاز صنعت چاپ کشور اقدام به تولید شفت های بادی اعم از فولادی و آلومینیومی درابعاد 1 تا 12 اینچ کرده است.که با استقبال خوبی از طرف سازندگان دستگاههای چاپ وتولیدکنندگان عزیز مواجه شده است. در خصوص راز موفقیت این محصول (شفت بادی) میتوان به کیفیت بالای قطعات  ایمنی بالا  سرعت عمل در کاربری ومهمتر از همه خدمات پس از فروش مطمِِین اشاره کرد.

گسترش حوزه فعالیتهای گروه صنعتی موثقی :

گروه صنعتی موثقی همواره با تلاش روزافزون در جهت پاسخگویی به نیازمندیهای صنعت چاپ کشور حوزه فعالیت خود را گسترش داده است . و اکنون به پشتوانه تجارب بدست آمده در امور مهندسی و بازرگانی موفق به اخذ . چندین نمایندگی از شرکتهای معتبر ترکیه ای کرده است . محصولات ارایه شده از طرف گروه صنعتی موثقی تجهیزات اتوماسیون مکانیک و الکترونیک ملزومات مصرفی و مواد اولیه صنعت چاپ و بسته بندی می باشد .

خدمات ما :

ساخت و تولید شفت بادی :

شفت بادی فولادی ( تیوپ مرکز ) :

گروه ما سازنده انواع شفت بادی می باشد که توانایی تولید شفت بادی فولادی ( تیوپ مرکز یا لقمه ای ) از سایز 1.5 اینچ تا سایز 12 اینچ را دارد در ضمن خود این شفت ها قابلیت این را دارند که نسبت به سفارش مشتری جنس بدنه از فولاد به آلومینیوم و نیز لقمه های آنها از آلومینیوم به پلاستیکی تغییر می کند . همچنین این محصولات در قطرهای بالاتر می توانند تا وزن 4000 کیلوگرم را تحمل کنند .  همچنین مشتریان عزیز به غیر از شفتهای تولید ما می توانند  از طریق گروه ما نسبت به ساخت این محصول در شرکت آرنا شفت ترکیه  اقدام بفرمایند چون نماینده رسمی این شرکت در ایران گروه صنعتی موثقی می باشد .

شفت بادی آلومینیومی :

گروه ما همچنین با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در پروسه تولید خویش شفت بادی آلومینیومی را نیز دارد که این محصولات با بدنه آلومینیومی که با روکش آنودایز پوشیده می شود و نیز لقمه های (ناخنک) بصورت سر تا سر می باشد و همچنین این تولیدات از سایز 1 اینچ  تا 12 اینچ در پروسه تولید ما قرار دارد همچنین مشتریان عزیز به غیر از شفتهای تولید ما می توانند  از طریق گروه ما نسبت به ساخت این محصول در شرکت آرنا شفت ترکیه  اقدام بفرمایند چون نماینده رسمی این شرکت در ایران گروه صنعتی موثقی می باشد .

تعمیر شفت بادی :

گروه صنعتی موثقی با کادری مجرب و تحصیل کرده برای رفاه حال مشتریان عزیز جهت تسریع  در انجام کارهایشان آماده ارایه خدمات تعمیر انواع شفت های بادی من جمله (تعویض تیوپ-تعویض لقمه -تعویض والف -تعمیر آدابتور ها ) و همچنین تعمیر کلیه ملزومات چاپ اعم از ( ترمز پودری- قفل کن ها و غیره) در کوتاهترین زمان ممکن در خدمت شما سروران گرامی می باشد.

لوازم جانبی شفت بادی :

گروه صنعتی موثقی برای رفاه حال مشتریانی که خود اقدام به تعمیر و تعویض قطعات شفت بادی می کنند آماده ارایه قطعات اعم از( لقمه های آلومینیومی- لقمه های پلاستیکی- فنر لقمه ها- تیوپ مرکزی شفت از سایز18 تا 110 و تیوپ نواری پلی ارتان  و لاستیکی  از سایز 10 تا20-  والف  بادی در سایزهای 10 تا 16) و سایر اقلام موردنیاز شما را یاری می رساند.

فرکشن
شفت بادی
شفت بادی فولادی
لوازم شفت بادی
وبگاید
شفت بادی یک و نیم اینچ

سوابق در رویدادهای نمایشگاهی :

_ نمایشگاه چاپ و بسته بندی تبریز 1401

_ نمایشگاه چاپ و بسته بندی استانبول 2022

شفت بادی چیست

شفت بادی در صنعت وسیله ای هست برای بلند کردن باغز کردن یا جمع کردن متریالهایی که بصورت رول یا طاقه پیچیده شده اند.مانند چاپخانه ها که در کل پروسه تولید این واحدها سلفون و یا فیلم باز و یا جمع میشود. به عبارتی رول در قسمت بازکن
دستگاهها باز شده و در قسمت جمع کن دوباره پیچیده شده و بصورت رول در می آید.

کیفیت محصولات ما :

گروه صنعتی موثقی به عنوان یک تولید کننده موفق مبنی بر علم و فناوری روز دنیا استوار است . در این شرکت کیفیت با تکیه بر دانش و علم روز دنیا است . ما همواره با تکیه بر ارتقا کیفیت تولید خود توانسته به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافته است . راز موفقیت محصولات ما انتخاب صحیح و علمی مواد استفاده شده در تولید است . همچنین طراحی به روز و اعمال استاندارد های کنترل کیفی می باشد .

شفت بادی در چه صنایعی استفاده میشود:

شفت های بادی و متعلقات مربوط به آن در طیف بسیار وسیعی در صنایع کاربرد دارند . صنایع مختلفی اعم از : کاغذ سازی ؛ کارتن سازی ؛ نساجی ؛ چاپ سلفون - تولید نایلون - صنایع غذایی - چاپ آلومینیوم و غیره و همچنین ماشین آلات بسته بندی که عمدتا در صنایع غذایی استفاده می شود . شفت های بادی بسته به نوع کاربرد و وزنی که متحمل می شوند به تیپ های مختلفی تقسیم می شوند

مزیت شفت بادی چیست

مزیت مهم استفاده از شفت بادی توانایی آن در گرفتن هسته بوبین رول بدون آسیب رساندن به متریال رول می باشد. و در عین حال رابط ایده آلی برای کنترل کشش فیلم می باشد.کنترل کشش بوسیله موتورها "ترمزها ی (مغناطیسی و بادی) و کلاچ های مغناطیسی میسر می شود.

ما بهترین خدمات را در صنعت ساخت شفت بادی ارائه می دهیم

ما رقابت نمی کنیم رقابت می آفرینیم !
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن